Asistenta tehnica

Activitate suport

Newsletter

Abonati-va la newsletter-ul nostru pentru a afla cele mai noi informatii legate de echipamentele medicale si proiectele dezvoltate de GADA Group Romania.

Certificari

Asistenta tehnica

Asistenta tehnica

  • Asistenta tehnica sustinuta la nivel national de o echipa de ingineri cu experienta, avand cursuri de specializare efectuate la producatori pentru toate echipamentele din portofoliu
  • Manageri de proiect cu atestare nationala pentru planificarea si urmarirea instalarilor complexe
  • Contracte avantajoase cu piese de schimb incluse, intretinere corectiva si preventiva
  • Timp de raspuns prompt la solicitarile clientilor, cu un timp maxim de interventie de 24 de ore in Bucuresti si 48 de ore in tara

Departamentul de asistenta tehnica are in componenta ingineri cu o vasta experienta in instalarea si mentenanta echipamentelor medicale, instruirea operationala a utilizatorilor, precum si ingineri specializati in managementul proiectelor.

Incepand cu 1 ianuarie 2012, odata cu transferul echipelor de asistenta tehnica de la Philips Romania si S&T Romania, am devenit unicul distribuitor autorizat al Philips Healthcare pentru intreaga gama de echipamente de radiologie si imagistica medicala, ultrasonografie , sisteme monitorizare si informatizare clinica.

Beneficiind de o buna localizare, atat in Bucuresti, cat si in Iasi, Cluj, Timisoara si Targu Mures, inginerii de service raspund cu promptitudine la solicitarile clientilor, cu un timp maxim de interventie de 24 de ore in Bucuresti si 48 de ore in tara.

Departamentul de Asistenta Tehnica sustine activitatile de pre si post-vanzare a echipamentelor medicale prin urmatoarele activitati:

  • Furnizarea informatiile necesare, a detaliilor tehnice si a desenelor de amplasare pentru pregatirea adecvata a spatiilor destinate instalarii echipamentelor
  • Pregatirea documentelor necesare autorizarii si functionarii echipamentelor de radiologie si infrastructura medicala conform legislatiei in vigoare
  • Activitati de project management in relatia cu arhitecti, proiectanti si constructori pentru realizare intocmai si la timp a proiectului
  • Instruirea personalului utilizator asupra modului de intretinere si utilizare a echipamentelor instalate
  • Desfasurarea activitatilor specifice de service privind intretinerea tehnica preventiva, diagnosticarea si repararea echipamentelor medicale in conformitate cu recomandarile si cerintele producatorilor
  • Instruirea personalului utilizator asupra modului de intretinere si utilizare a echipamentelor instalate
  • Furnizarea pieselor de schimb originale, de la producatorii echipamentelor medicale
  • Upgradarea continua a sistemelor hardware si a solutiilor software conform cu recomandarile producatorilor pentru echipamentele vandute, asigurandu-se cresterea performantei si siguranta in exploatare
  • Contact permanent cu specialistii producatorilor pentru implementarea proiectelor cu un grad ridicat de complexitate sau rezolvarea problemelor de asistenta tehnica in regim de urgenta